bobos

Alla inlägg den 16 november 2008

Av Lena - 16 november 2008 19:14

Härligt att få sova ut efter gårdagens festligheter!


Jag dansade mellan 11 och halv 2. Var så seg, nästan som när man är bakis (drack bara sprite och cola igår, ammar ju) helskumt! Brukar ju få en liten energikick av att träna, men kände mig nästan ännu tröttare! Hoppas inte jag ska bli sjuk!


Efter lunchen så spelade och puzzlade jag och Vilmer alla hans spel och puzzel. Han har bra tålamod och ett bra kom ihåg på hur de olika spelen funkar.


Emmalisa älskar att stå, hon vinglar som bara den på sina knubbig ben men är så nöjd bara hon kommer upp! Bilbodyn och manchesterbyxorna köpte jag i juni, kommer ihåg att jag tänkte att redan då att tjejer behöver inte bara ha rosa (om det nu skulle bli en tjej) för jag tyckte färgerna var så fina och byxorna var lite coola med en ficka på sned. (Ja, lite färgad är man nog av att ha letat pojkkläder i tre år!!)

Det roliga är att det är stl. 68!!!!! Mmm, lilla Emmalisa har börjat växa på bredden också!


Jag var tvungen att prova julkläderna, och några bilder till julkort togs men det kommer nog bli fler kort innan vi bestämmer vilket kort vi gör till julkort!


När Vilmer fyllde år fick han utklädningskläder av Farmor och Farfar och efter mycket lek i tomtekläderna ville han prova sin piratutstyrsel. Den är lite stor men så söt! Lappen för ögat tycker han är lite obehaglig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards