bobos

Alla inlägg den 29 november 2008

Av Lena - 29 november 2008 20:43

Vet inte varför jag är så trött idag... kanske för uppvaktningen igår av "Roland"?? Ha ha ha!

Det var genrep med Vilmers gympa idag och han var så duktig! Mitt under deras nummer så pussade han Ängla flera gånger, ni kan ju tänka er jublet på läktaren där alla föräldrar satt!!! : )


Vid ett var jag och dansade med Kaoztjejerna och det gick mycket bra!

Sen var hela eftermiddagen jätteseg blev aldrig färdigt till att göra något!

Men vid halv 6 körde vi och köpte pepparkakas deg och lite nya formar och så bakade vi pepparkakor och lyssande på härlig julmusik!

Nu ska jag sätta mig och slå in Vilmer och Emmalisas paket till paketkalendern som börjar redan på måndag! Kanske kanske ska jag åka ner och titta på Bra Vibrationer, bara dansen, jag är inte någon schlagerfan!

Vi får se ... ska upp nu och börja slå in paketen!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards