bobos

Alla inlägg den 3 november 2008

Av Lena - 3 november 2008 21:06

Alltså jag blir så trött på mig själv! Det var länge sedan jag gjorde en sådan tabbe som jag gjorde imorse! Jag skulle stryka på namnlappar på Vilmers vinterkläder. Precis när jag ska stryka på täcktyget i overallen kommer jag på att man kanske inte ska stryka där och då dras detta täckttyg till det jättevarma strykjärn som jag håller i höger hand. Och vips smälter det och sitter på strykjärnet! Alltså jag kunde ha börjat gråta och jag har hela dagen gått och småsurat för att jag är så trög!!!!! Men min snälla mamma ska komma imorgon och försöka fixa det... men vem kommer att glömma det??? Inte jag!!!


Ja, annars har Vilmer varit på dagis och gjort ett jättefint armband som han själv har fotat för att jag skulle lägga ut det här på bloggen. Han har trätt hela armbandet sjäv och så har frökten hjälpt till med knuten. Bra jobbat Bobo!

Flisan har ju tjockat på sig, kolla in de småknubb benen!!! 


Idag var det dax för gympa igen. Vilmer och Ella är så duktiga!!!

Dans stod på mitt kvällsprogram! Idag kom jag till träningen och luktade rök, för vi eldade lite i vår öppna spis och det ryker ju inte som bara den, dax att ringa sotaren!!

Nu ska jag gå upp för Freddekock har lovat att göra American panncakes med sirap! Yum!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards