bobos

Alla inlägg den 25 november 2008

Av Lena - 25 november 2008 19:32

Idag är en sådan dag som är så skön! En slappemorgon med tvätt på schemat! Mycket bus blev det med Vilmer också! Ja, han var ju liksom inte sjuk sjuk igår utan mer jätteförkyld! Idag nästan ingen hosta och bara lite snuva!


Efter lunch gick vi ut till stan för att fixa Addes present, köpa paket till paketkalenderns som börjar på måndag och ja akutköpa vantar till Vilmer!

När vi tog på vantarna så gick dragkedjan av, och då kom jag på att jag bytte dem redan förra vintern så ja, kanske inte de var det bästa! Men jag gick in på Polarn och köpte nya och en ny modell! Hoppas de håller tills mars i allafall! 


När jag står på Polarn så messar Sofie (Högskolekompis, kolla hennes blogg under länkar!) att hon och Maja är på stan, så vi träffades och handlade lite julsaker och tog en mysfika!

Emmalisa sov alla fyra timmarna vi var hemmifrån och Vilmer var jättedukig som satt mesta tiden i vagnen medans jag träffade folk jag kände och stannade och pratade! (det är ju det vi stay-home-moms do!!! he he)


Väl hemma så var ju Emmalisa jättehungrig så hon åt. När jag skulle hänga upp tvätten satte jag Emmalisa i Babybjörnen och hon älskar det!  Sen la jag henne på mage i Labangymmet. Jag började fixa med maten och plocka undan lite.

Då kommer dagens Vilmer- mening:


Emmalisa blev trött i nacken och började gnälla lite och då lägger sig Vilmer på mage framför henne och sa:


V. Orkar du inte mer lilla hjärtat? Jag bära dig?



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards