bobos

Alla inlägg den 2 november 2008

Av Lena - 2 november 2008 19:30

Dagen börjde med dans... ja... se det som en vana nu så ska här trimmas!!! he he

När jag kom hem var det dax för lunch. Mitt i lunchen blir Emmalisa lite ledsen och jag tar upp henne och känner att hon måste byta blöja. Ja, det var inte lite som hade kommit i böljan hela ryggen och ja det vara bara att tvätta bodyn. Undertiden jag gör detta så sitter ju tyvärr inte söte Vilmer själv och fortsätter äta utan han tar telefonen och jag hör han säga: Hej Farfar Hej Farfar. Det gör han alltid när han låtsas prata i telefon. När jag sedan ser att han står med luren och att den lyser att den är igång så tar jag luren och säger: Hallå??? Då svarar ja just det Farfar i andra ändan!!! Hrm... han måste på ren tur kommit åt återuppringning eller någoting!


Väl klara med lunchen och allt så var det dax att inviga vinterkläderna. Ny overlla, nya skor och ny mössa! Så söt Vilmer blev!!! Emmalisa fick också premiärbära sin overall och sin nya mössa!!!

Vi åkte till Åsum och Farmor och Farfar följde med oss ut en runda! Jättehärligt väder och Vilmer cyklade på trehjulingen Åsum runt!

Sen fikade vi en jättegod fika när vi kom in!! MUMS!!!


Ja, det är tur vi har lilla Åsum att åka till, det är så mysigt och skönt att vara där! Så, tiden sprang iväg och klockan blev över 6. Farmor och Farfar skulle också till Maxi (detta ständiga Maxi he he) så vi handlade lite där och nu ska jag gå upp och äta varma mackor med mozarellaost som Freddekock har fixat!

Ja just det, lilla Flisan kan rulla, ja hon är så nyfiken och så ville så gärna framåt men kan ju inte så då rullade hon från mage till rygg.


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards