bobos

Alla inlägg den 26 november 2008

Av Lena - 26 november 2008 21:29

Idag lämnade jag Vilmer på dagis som vanligt, sen åkte jag och Emmalisa till Maxi och handlade lite.


Vid tio var jag i stan med Therese och hon fick uppleva lite av Lena-shopping!

Jag har ju i år pratat om att jag vill köpa Clarks curlingskor och i år tänkte jag slå slag i saken! Så jag gick till Nilson och då var ju strl. 36 slut!
Thereses kom en annan affär som har dem och att hon köpt sina där. Vi gick dit och impuls-Lena slog till 1400kr! Tjoff sa det bara!

 Sen var vi på H&M och hämtade mitt halsband av Zara. En liten titt på stövlar kände jag för så vi gick till alla affärer och kollade stövlar ! På Scorett hittade jag ett par superfina stövlar och sen ett par varma vinter skor och båda för priset av ett par Clarks! Vad gör Lena?
Jo, jag köper dessa paren skor och sen får jag gå och lämna tillbaka Clarksen som jag ägen i cirka en halvtimme! Så ännu en vinter utan dem! Men med ett par finfina stövlar! Herregud vad nöjd jag är med dem!

Lunchen åt vi inte kvart över 11 när vi var sugna utan väntade till 12. Vi åt på Bunna, det är nog den godaste chickensandwich som finns! MUMS!


Dax att hämta Vilmer på dagis, vi letade i cirka tjugo minuter efter hans nya vantar! De gamla vantarna har aldig försvunnit men dessa var knappt ett dygn gamla! Vi hittade dem tillslut i en låst bod!


Klockan tre var vi hos Adrian på treårs kalas! Mycket lek och stim och god fika!

Hem vid fem, då kom Farmor och Farfar! De  passade barnen medans jag dansade!
Idag fick jag mig en smäll i nacken som inte alls var farligt men det känns att man inte är 15 längre!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards