bobos

Alla inlägg den 20 november 2008

Av Lena - 20 november 2008 19:38

Idag var Vilmer hemma hos Emmalisa och mig, för han ska följa med till Barbacka med mammagruppen idag.


På morgonen fixade vi lite, tyckte tack vare regnet så sprang förmiddagen förbi.

När Vilmer och jag hade duschat så tog jag med Emmalisa upp till vår "walk in closet" och la henne på golvet på mattan framför spegeln medans jag klädde på mig! Hon hade så kul när hon såg sig själv i spegeln och skrattade och pratade med "den andre Emmalisan".


På Barbacka var vi nästan alla i mammagruppen. Jätteskoj! Barnen (Vilmer och Tindra, Milos storasyster) lekte jättebra och vi pratade. Lite fika och glass till barnen blev det naturligtvis också! De vill gärna ha mer glass som synes!


Sen åkte vi buss till Kulltorp, tänkte gå men det regnade ju lite. Tur att jag inte gick, det var mycket längre ut dit än jag kom ihåg!

For the first time såg vi lilla lilla Rosita! Det låter klychigt men herrgud så liten!!! Efter att ha hållt Flisan med hoppiga ben och sen hålla Rosita, det var verkligen som alla säger: Hon väger ju ingenting!

Jättesöt och väldigt lik Daniela tycker jag.

När de ligger brevid varandra så syns det verkligen att Fröken Olofsson har brett ut sig he he!

Efter lite fika (vilket visade sig blev Vilmers kvällsmat) gick vi hem och både Emmalisa och Vilmer somnade i vagnen! Det brukar vara Fredde som bär upp Vilmer när han sover till hans säng, men Fredde var och spelade så jag fick kavla upp ärmarna och ta i från tårna! Snacka om bli tyngre när man sover!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards