bobos

Alla inlägg den 28 november 2008

Av Lena - 28 november 2008 16:03

Idag var det fullt upp hela dagen!

Fick ställa klockan! He he!

Kvart i nio lämnde vi casa Olofsson/ Svensson och börjde med att köra till Daniela med lite kläder. Sen hämtade vi Farmor och Åsum och körde mot Osby och Brio Outlet. Där fanns mycket roliga saker! Mycket folk och barn! Vilmer var jättedukigt och gick med Farmor hela tiden!

 Efter en korv på Rödaledkiosken lämnade vi Farmor och körde hem!

Mormor och Morfar kom för att passa barnen.

Tre träffade jag Malin och vi åkte med henne vit volvo 240 till Lund! Tjhoo!


Vi hade inte en aning om vilket företag vi skulle jobba med men det visade sig vara Lunds El och Engergi! Det var flera flera hundra gäster! Lite nevöst! Hela Olympen var uppdukad till julbord!


Det gick superbra och måste bara skriva detta fast det inte alls är kul! Till vardags går man ju med lite bebiskräk på axlarna och ser allmänt vardaglig ut. Så att någon (mer är Fredrik) skulle lägga märke till en finns ju inte!
Efter att ha lärt ut min grupp den dansen de senare skulle visa upp för sina kolleger kommer denna "Roland" (från Torsk på Tallin) fram och säger:

Linda... kan jag få prata med dig? Jag bara ehhh Lena heter jag men visst, var säker på att han glömt något steg...

Han frågar om vi ska ta en fika efter denna julfest. Jag säger lite fint att jag bor i Kristianstad och ja... Inga problem svara han, jag åker gärna till Kristianstad ikväll. Ah tänkte jag fattade han inte det negativa i svaret så jag sa att  jag har två barn och en sambo så nej ingen fika tack. Han blev helt nevös och bara eh... nehe nehe nehe kanske i ett annat liv då.

Ahhh jag tror nästa inte sådan här saker händer på riktigt! Men jo det gör dem! I deras dansuppvisning kör Kaoztjejerna (vi då!) lite dans och så gör vi en pargrej med en kille från vår grupp... gissa vem som frivilligt anmälde sig att göra det i min grupp???

Men kul att var med på en sådan jättefest och det gick superbra!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards