bobos

Alla inlägg den 23 november 2008

Av Lena - 23 november 2008 20:03

Idag är det söndag och dagen då man ska vila enligt någon... inte i vår famlij! Fredde spelar julkonsert med storbandet (han spelar trumpet i Kristianstad Storband) och är fikaansvarig! Han skulle bre ja, fråga mig inte hur många frallor och plasta in och fixa. Själv gjorde jag mig och barnen klara för att åka med dem till Åsum så jag kunde dansa!

På dansen var vi effektiva, som syns på bilden he he, nej men vi var duktiga idag! Måste bara skriva att Carolines cykel blev stulen och sen hittade hon den typ 20 minuter senare slängde en bit bort! Denna Caroline kan tappa bort, eller någon tar det från henne spelar ingen roll, det kommer ALLTID tillbaka alltid!


När jag dansat klart körde jag till Åsum där Henke, Jennie och lilla Tilde var. Däckbytardag idag! Snälla Farfar bytade däck på tre bilar idag! TACK!

Sen var vi där och myste hela eftermiddagen tills vid sju då Fredde var klar med konsertet och Farmor och Farfar kunde äntilgen "slappa" lite : )


En jättetrött Vilmer somnade i bilen så vi passade på att fixa ny olja och handlade lite godis på vägen hem!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards