bobos

Alla inlägg den 27 november 2008

Av Lena - 27 november 2008 18:41

När vi (Emmalisa och jag) hade lämnat Vilmer på dagis gick vi hem och bara mös i soffan! Emmalisa har börjat "prata" jättemycket så vi pratade på och så sjöng vi lite. Älskar dessa stunderna med Emmaflisan!


På mammagruppen var vi inte så många idag heller, vi har nu bestämt ny tid och ny plats så fler kan komma (inte för att vi som är där inte är roliga he he).


När jag gick för att hämta Vilmer så såg jag de hängt upp belysning på gågatorna i stan. Det är helt galet att det är första advent på söndag och att lilla Emmalisa är 3½ månad (hon föddes ju när det var sommar!)men en av de sakerna som får mig att känna lite julstämning är dessa ljusdekorationerna som hänger i stan. Så när jag såg dem idag så tänkte jo, det blir nog lite julstämning iallafall.


När jag hämtade Vilmer så vill han säga hej till Farmor innan vi gick hem. Ok sa jag då får du öppna dörren till hennes jobb. Vilmer öppnade dörren och förväntade nog sig att hon skulle stå precis redo i dörröppningen för han vände sig till mig och sa: Ingen Farmor. Så jag sa till honom att ropa på henne och efter lite fundering så hördes Vilmers lilla röst:

Farmor, Farmor!

Det var så himla gulligt!


Ikväll så spelar inte Fredrik så jag ser fram emot godis och en härlig tvkväll!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards