bobos

Alla inlägg den 22 november 2008

Av Lena - 22 november 2008 19:46

En härlig morgon med mys i soffan. Fredde tog sovmorgon (han hade ju båda barnen igår kväll när jag dansade hihi).

puzzel och speltajm!


Sen fick jag för mig att fixa fint i de tre fönstren son vi har mot vägen, så jag for iväg med Emmalisa och köpte en fönsterbräda. Jag var ju duktig och mäte med armbågen på Vilmers fönsterbräda (våra fönster är lika stora) så allt skulle vara enkelt och lätt! Jag hittade en bra bräda och en fin julstjärna till Vilmers rum där uppe. Var även och kollade lampor, oj vad svårt! För en gångs skull gick jag till en "ren" lampaffär med bara lampor. Nästan försvårt, och dessutom när expiditen hela tiden bara sa, ja, det är ju du som ska köpa... så inga lampor än!


Väl hemma så gick jag upp med fönsterbrädan och såklart var den för lång! Tillbaka till affären och byta, nu visade sig att just 130cm var slut så jag får återkomma om någon vecka! Ja... allt detta för inget!


Dagens Vilmer- mening:

Medans jag var iväg hade Vilmer frågat Fredde om godis och ja en treåring frågar inte en gång nej, utan 100! Tillslut hade Vilmer sagt:

V. Men Pappa det är ju lördag!

Då hade Fredde fått ge sig och Vilmer fick lite godis.

Ah... jag älskar Vilmer så!

På eftermiddagen bakade Vilmis och jag muffins!


Efter att varit på maxi och velat om kvällsmat blev det tillslut, fisksoppa med räkor och färskt bröd med philadelphiaost på! Mums!

Nu väntar Fredde där uppe med godis och film, mys mys!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards