bobos

Alla inlägg den 30 november 2008

Av Lena - 30 november 2008 21:53

Idag var det dans på morgonen som vanligt skulle jag nog kunna skriva snart! Men det är ju sista söndagen vi tränar på ettag. På fredag är ju vårt hemliga dansjobb och sen ska vi ta en paus! Ha ha vi har sagt länge att vi ska ta en paus, men vi ska verkligen ta en paus i allafall till Februari då vi ska till Stockholm och dansa.


Mats (Farfars lillebror) var här och hjälpte oss med elen till utebelysningen. Tack snälla!!!

Farmor, Vilmer och jag fixade med paketen till paketkalender. En kalender där man vår ett paket varje dag fram till julafton. Min tanke i år var att Vilmer och Emmalisa skulle dela men att Vilmer kanske skulle få några fler (för att han fattar mer och att det är lättare att köpa till honom). Det hela slutade med att Vilmer får minst ett paket varje dag, flera dagar får han öppna två!!! Emmalisa får nästa ett varje dag!!! Ehhh.... ja vi har ju min gamla kalender som Vilmer haft de tre tidigare jular och i år fick vi Frediks gamla kalnder för vi hade så många paket att hänga upp!

Jag har nog de snällaste barnen eftersom det hänger sååååå många paket!!


Efter att Farmor lagat mat åt alla (utom Fredrik som spelar julkonsert) och vi hade ätit jättegott  åkte Farmor, Farfar och Mats till julkonserten. 
Vilmer och jag fixade lite julfint med stjärnor och adventsljustakar!

Efter julkonserten kom Farmor och Farfar igen för att passa barnen och jag skulle ut och äta med Fredrik och Storbandet!


Tack snälla Farmor och Farfar för all hjälp idag... också! (Ni som läste bloggen förra söndagen då vi bytade däck, då vi tog all er tid på söndgen då med!! )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards