bobos

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Lena - 24 juni 2009 21:52

Idag börjde dagen med att jag gick och Vilmer cyklade till Barbacka! Där Therese och hennes barn var! En mammaträff med bara oss..men kul ändå!

Emmalisa och Bella var så glada att ses igen!


Sen en kort runda på stan och sen till poolen på Brunnsvägen där vi träffade Daniela, hennes lillasyster Michella, Adde och Ella (fd. Rosita som bytat till Ella).

Adde och Vilmer sprang i gräset och lekte med pinnar! I poolen var ett fridtids och lekte men Vilmer och Adde fann sig väl! Ännu bättre när fritidsbarnen gick hem! : )


Daniela kom på den bästa kvällmaten så vi båda gick till sommarlust och köpte! Det var nya (för mig) fullkornsnuddlar, grönsaker och kyckling med god sås till! Det var supergott och Vilmer åt mer än  mig... det är bra betyg!


Barnen badade och sen var det läggdags! Fredde kom hem tidigt och la Vilmer till hans stora glädje!


Dagens Vilmer-mening:


När Vilmer borsta klart sina tänder vänder han sig mot mig och säger:

V. Mamma, om man inte lyder får man cykla på den stora cykeln, nej då får man åka vagnen, och det vill ju inte mamma! Nej, det vill vi inte!


Ha ha.. det är kanske mest roligt för mig, men en sak är säkert, Vilmer lyssar...fast det kanske inte alltid verkar så!

____________________________________________________________________

Till Weronica!

Förklädet är köpt på Cevera, men för kanske 2 år sedan!

Kram

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards