bobos

Alla inlägg den 15 juni 2009

Av Lena - 15 juni 2009 23:08

Idag var det skönt att få sova ut och ta igen de timmarna som jag behövde ta igen från helgen!

Halv 10 vaknade jag och fick då lite bråttom för Emmalisa och jag skulle vara på BVC halv 11, avslutning med mammagruppen. En rektor från någon förskola skulle komma, men kom inte. Vi har ju alla redan ansökt och fått placering, så ja vi klara oss nog! : )

Halv 12 var jag med mina kollegor på museét och åt lunch! Mycket trevligt, kul att träffa alla igen! : )

Emmalisa sov hela tiden under lunchen eftersom hon kom upp sent och sen lekte på BVC!

Jag gick hem och gav Emmalisa mat hemma! Fredde fixade i trädgården!


Klockan 16 kom Vilmer  hem från sin lilla semester i Stugan med Mormor och Morfar! Så kul att träffa Vilmer! Det känns som han blivit så stor! Ha ha.. bara för att jag inte sett honom sen i fredags! Efter att Vilmer vaknat till (han sov i bilen hem) så blev han så jätteglad och mysig!

Farfar kom med pappa, de hade köpt lite virke till altanen! Farmor var här snabbt och fixade sig fin, hon skulle ut med sitt jobb!

Farfar och Fredde fixade fint på altanen medans jag och baren lekte i sandlådan!


Dagens Vilmer-mening:

När vi åt korv och pommes under äppelträdet sa Vilmer till Farfar:

V. Nu var det länge sedan jag vi Åsum!

F: Ja, det var det snart får du komma ut och sova där!

V. Ja, det får jag!

Han hade då varit hemma kanske i 2 timmar! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards