bobos

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Lena - 28 juni 2009 23:08

Ja, jag bloggade ju inte i igår.. eller imorse för jag kände att var tvungen att sova (även om jag inte var trött!).

Men idag har jag och barnen (efter som altantaket håller på att läggas) fixat en massa bra grejer! Måste säga att de har duktiga och följde med det jag behövde göra! Först lämnade vi tillbaka plankorna som vi åt i fredags, sen slängde vi (ja, jag då!) skräp, sen körde vi ut och fixade med babyvakten (dosorna har inte fungerat som de ska!) och Vilmer kom med ut från affären direkt!, sen åkte vi inom och köpte solskkydd till fönsterna till bilen, jag kan inte hitta vart vi lagt de gamla!


I Åsum hade Farmor fyllt poolen med vatten och tagit fram babypoolen och tältet! Vilmer blev sugen på att bada direkt så han hoppade i! Tilde,Henke och Jennie kom, de var nyhemkomna från Mallis! Emmalisa ville bada i den stora poolen hon med, härligt!

När Emmalisa och Tilde sov så badade och lekte  Henke och Vilmer i poolen!


En helt mysig och härlig dag i solen...precis så sommar ska vara!

Altantaket blev klart! Så fint, ljust och rent!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards