bobos

Alla inlägg den 22 juni 2009

Av Lena - 22 juni 2009 21:57

Idag var det en riktigt sommarmorgon! Precis som det ska vara på sommaren! : )


Karolina kom över från mammagruppen och lånade en bilstol till sin Elin. Elins stol är i deras bil som är på verkstaden!

Vi städade och fixade innan lunchen.

Sen bakade vi muffins! Vilmer är ju en perfekt hjälp med elvispen! Super! Han är också mycket duktig på att slicka smeten när vi bakat klart! : )

Idag blev det muffins med jordgubbe, rabarber och choklad! Det blev faktistk en god kombination! : )


Sen var vi ute och lekte i trädgården! När det kändes varmt tog vi fram poolen! När väl vatten var i en ren pool så var det bara på med badkläderna  och i! : ) Emmalisa har nog nytta av sitt babysim för hon fick vatten hällt över sitt huvud hela tiden (av Vilmer) och sa inte ett ord! : )


Sen kom Lööw och slappade med oss! Vi satt ute under och utanför vårt äppelträd! Jag älskar ju solen så jag satt ju utanför!


Farmor kom och gick en runda med Vilmer i skogen!


Det gick inte någon buss när det skulle så jag skjutasade hem Lööw! När jag körde hem från Lööw så blev Emmalisa vrålhungrig!


Farfar och Fredde målade och snickrade på vår fina atlan! : )


Nu ska jag ta itu med alla kläder som jag omorganiserade sent igår! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards