bobos

Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Lena - 26 juni 2009 22:51

Dagen började med att vi fick gå upp tidigt och göra oss klara och packa det sista!

Vi träffad Daniela, Adde och Ella på Sommarlust! Sen var det dax att ställa i GPS:n och jag fick inte alls rätt på den och blev mer än frusterad! Ja efter att ha ringt och klöddat så körde Daniela först med sin GPS och jag följde efter! Någonstans mellan Vinslöv och Hässleholm fick vi byta för Daniela tyckte henns GPS visade konstigt, men nu hade jag fått snurr på min så då tog jag täten och vi var äntligen påväg! Ja, både Vilmer och Adde sov i bilen och det är ju inte konstig eftersom vi körde en liten oväg också!


Ja, hela dagen har varit jättekul! Vi har sett många roliga djur och killarna har haft skoj ihop! Det kom en tjej och frågade om Ella och Emmalisa var tvillingar! Ja, de satt ju i en tvillingvagn, de är nästa lika stora och med kläder och filtar så kanske men...men nej.. vi skrattade gott och det!

Killarna körde traktorer, gick hinderbana, grävde med grävskopan, gungade på älgar, åt glass och såg en massa roliga djur! Marsvinen var nog en höjdare.. där stannade vi ettag!


I bilen hem så somande ju båda barnen! Jag körde direkt till ByggMax där Fredde, Farfar och Farmor var! Dags att köpa tak till altanen!

När vi kom hem var det fortfarande härlig sol! Vi skulle grillat, men det blev sent så därför blev det fläskfilé plankor! Så gott!

Ännu en kväll men barn uppe, men så är det om de somnar i bilen (ja Vilmer mest!).



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards