bobos

Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Lena - 10 juni 2009 22:48

Så gulligt när jag la Emmalis brevid Vilmer imorse i soffan när de skulle dricka vällingen!

Vilmer var också tidig med att vilja hålla flaskan själv! 


Idag när jag lämnat Vilmer åkte vi till Maxi och handlade! Det är en mycket bra tid att handla för det är inte så mycket folk och man kan gå i lugn och ro (det sist nämnda kanske för jag bara har ett barn med mig eller? ). Fixade lite med saker hemma innan jag gick iväg till Barbacka!

Utanför träffade jag Karin som dansat i Kaoz innan, hon och hennes dotter Ella hade varit och badat!

På Barbacka sov Emmalisa igenom hela mammaträffen och vaknade när alla de andra skulle sova middag! Karolina & Elin, Therese & Bella, Emma & Tikka och Jag & Emmalisa var det som träffades idag!

Som tur var kom Karin och Rebecca båda med sina döttrar så vi satt med dem och när Emmalisa skulle äta lunch vid halv 2! 

När jag hämtat Vilmer så städade vi lite snabbt och åt mellis!

Farmor och Farfar kom sen, Farfar byggde en superfin trappa! Verkligen perfekt! Tack! : )


Farmor och jag satt i soffan och åt godis he he...

Emmalisa ja.. hon har nog fått mycket av sitt temperament av moi... ops..

När hon är lite trött och nyvaken och inte får som hon vill blir hon riktigt arg!

Mycket händer i hennes lilla liv just nu, därför är det kul att fota henne just nu! Hon har idag gått runt med babygymmet och det kan hon lyfta över trösklarna.

Hon en duktigt på att gå med vagn, gym och IKEAstolen. Hon går ju även längs med saker! Så all hennes vakna tid är det 100% ögon på henne... vet aldrig vad hon gör! Tur att jag har Vilmer som hjälper mig att hålla kolla henne! : )


Dagens Vilmer-meningar:

När han gav Farfar och Farmor godnatt kramen sa han:

V. Jag älskar dig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards