bobos

Alla inlägg den 17 juni 2009

Av Lena - 17 juni 2009 22:32

Idag tog vi bussen till stan! Vi gick och köpte lite ödlor till Ellas kalas och sen gick vi till Barbacka för en träff med mammagruppen!

Sen blev det jättebråttom till bussen till Ella...vi sprang igenom stan..men vi hann! Vi satt flera minuter på bussen innan den körde! Hann messa till en hel massa personer! Puh..

Söta Ella fyller 4 år idag och vi var där och firade med henne! En supergod nyckelpigetårta och en bajstårta! Vilmer och Ella skrattade hysteriskt till detta och ja, det var verkligen likt en bajskorv! Det tog ettag innan Vilmer åt den men sen åt han massor av den! Jag tycker det roligaste var att Lisa lagt bajstårtan på löv... ha ha ha! (tyvärr blev inte kortet ljust nog)

Vi hade tur att Lisas bror skulle hämtas på stationen i Kristianstad så vi (jag och barnen) kunde åka bil hem! Sådan tur att Lisa och Tobbe har barn i samma ålder så bilstolarna passade! : )

Hemma gav jag Emmalisa kvällsmat sen åkte jag och Farmor och Emmalisa till Mcdonald´s där vi åt en burgare som var god men usch så mätt man blir...

Vilmer hade Farfar för sig själv hela kvällen för vi skulle åka till Fredriks kusin som fått en lite Isac! Henke, Jennie och Tilde följde också med!

Så söt och så liten! Det är helt sjukt att de är så små i början och sen bara poff.. 10 månader senare har man verkligen glömt det!


Dagens Vilmer-mening:

När vi skulle iväg vid 11 så frågade jag Vilmer om han var klar då svarade han:

V. Japp jag är klar, då sticker vi nu!


Han är som ett eko till vad jag säger... så nu får man tänka på vad man säger!


Nu ska jag titta klart på SO YOU THINK YOU CAN DANCE! Love love love it!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards