bobos

Alla inlägg den 30 juni 2009

Av Lena - 30 juni 2009 23:29

I morse fick jag ett ryck och fixade och sen körde jag och Vilmer bort till Tilde och lämnade en massa saker som vi lånat av henne! Var en sväng ute och kollade vilka saker vi behöver till vår hissgardin i köket!

När vi fyllt poolen på baksidan kom Henke, Jennie och Tilde! En skön eftermiddag i solen och skuggan! Jennie hängde med och handlade fika och kvällsmat på Maxi och när vi kom tillbaka så fick vi snabbfika för sen var det husvisnig! Jag älskar ju hus och kolla och titta! Allt som kan ge inspriation! Är dock superglad att vi har vårt hus... det känns alltid som det är många på husviningar!


Farfar kom och fixade lite med stupröret och Farmor kom när hon slutat jobba och läste saga för alla tre halvtrötta barnbarn!

Vi grillade och småfirade att altanen är klar! Det roliga var att vi håller på att fixa utemöblerna så vi fick sitta inne... he he.. men vi kunde ju titta ut på hur fin den är! : )


Dagens Vilmer-mening:

Han sa bara rätt ut:

V. Mamma, du och jag har korta ben!


ha ha ha... så sant som det är sagt! Kul att han iaktagit detta! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards