bobos

Alla inlägg den 27 juni 2009

Av Lena - 27 juni 2009 23:01

Idag ska Farfar och Fredde fixa med taket till altanen så jag och barnen får roa oss själva! Och helst inte hemma hos oss...

Jag har ju lite planer på att göra om lekrummet så en tur till IKEA blev det idag! Jag och barnen gjorde oss klara och hämtade Farmor som ville följa med! Väl på IKEA så var det en perfekt dag att åka! Inte alls mycket folkt!
Jag måste säga att det gick mycket bra! Emmalisa sov ju i bilen upp så hon behövde inte sova där även om hon var jättetrött vid halv 3 när vi åkte hem! Vilmer var jätteduktig men på slutet blev han uttråkad och då lämnade Farmor in honom i lekhörnan där han hade hur kul som helst! Jag köpte bara bra grejer, ha ha så säger och tänker jag alltid när man vet att lite onödigt kom med iallafall! Men lådor till en hylla var det viktigaste och det köpte jag!

När vi kom hem så packade vi ur och så stack jag till Toddler och köpte leggings till Emmalisa ( superbra nu när det är soligt!) och köpte fika!
När vi fikat åkte vi hem till Åsum och grillade där (det blev glöd efter lite trixande.... he he.. vem säger att tjejer inte kan grilla! ? ).

På kvällen kände jag för att göra om så jag började fixa och dona i lekrummet! Jag la mig halv 4! Jag hade aldrig gjort det om jag inte visste att jag får sova tills över 10! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards