bobos

Alla inlägg den 7 juni 2009

Av Lena - 7 juni 2009 20:29

Idag sov vi alla tills min mobil ringde 09.00 Det är så himla skönt att man får sova ut! Bara därför är jag och Fredde uppe sent... men det blir väl ändring på det när man börjar jobba!


Idag börjde dagen med dans! Det var sista gången vi träffade innan vårt lilla sommaruppehåll! Vi ska börjar igen i augusti!

När jag kom hem körde jag och Farmor med barnen till Åsum! Vilmer åt  jättebra, det var pyttipanna och ägg!

Sen kom Tilde och Henke och då tog Farmor fram en massa roliga pysselsaker!

Först målade de på stafli, sen målade de i sina händer, sen målade de på potatisstämplar (som jag och Henke skar ut) sen målade de på papper och tryckte ihopa och sen målade de på kottar! Så kul de tyckte att det var! : )

Allt detta medans Farfar och pappa gjorde altangolvet klart här hemma!

Vi målade alla i våra händer och satt handen på staflipappert lilla Emmalisas hand också!


På kvällen hämtade Henke Jennie och en smörgåstårta som Farmor beställt! Farmor har varit sugen på att prova Duvanders smörgåstårta ettag och ikväll var det dax! En superfin tårta och supergod! Saftig och massor av goda saker! Det var Jennie som gjort den! (därför var den så god och fin!)


Nu ska duscha för imorgonbitti hinner jag inte... ska jobba lite imorgon! Jag ska ju vara mentor för en 6:a och de kommer och hälsar på på skolan så därför ska jag jobba 2 timmar imorgon!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards