bobos

Alla inlägg den 11 juni 2009

Av Lena - 11 juni 2009 20:37

Idag var det Vilmers sista dag på dagis innan sommaren ( det känns dock länge tills det sommar med sol och värme...men man slutar ju aldrig hoppas!). En lite present till fröknarna hade Vilmer med sig!

Karolina hade bjudit hem oss till henne på mammaträff hos henne och Elin och det var jättemysigt! Bella, Tikka och Emmalisa med mammor var där!

Emmlisa var så trött att hon inte åt så mycket utan ville bara sova!

Efter vi varit hos Karolina gick Emma och jag till Polarn o Pyret som hade lite rea! Så det blev mycket handlat! Härligt!

När jag hämtat Vilmer hade vi bestämt träff med Daniela, Adde och Rosita i parken precis här borta!


När jag berättat om allt jag handlat ville Daniela också handla, så vid halv 6 hämtade hon mig så gick vi en sväng till på po p. Sen köpte vi hämtmat från Ko-San! Så gott!


Farfar har gjort färdigt trappan idag! Super! Tack! 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards