bobos

Alla inlägg den 2 januari 2009

Av Lena - 2 januari 2009 19:40

Idag var det ju ruggigt kallt ute när man hämtade tidningen!

På förmiddagen bakade jag och Vilmer pepparkakor, det gäller ju att vara ute i god till till nästa jul hi hi! Vi hade en deg som legat i kylskåpet sen innan jul så idag var det hög tid att den skulle bakas!

Nu såhär utan stress och press (ingen man behöver bjuda på, kan slänga alla om de blir fel!) gick det som en dans för Vilmer! Han var så duktig och vi var klara på en kvart! Vilmer lekte med formarna (han har rolig fantasi!) en bra stund efter att vi var färdig bakade.

En snabbstädning av två skåp i köket hann vi också med. Ni vet, det finns  (eller iallafall hos oss!) vissa ställen där man lägger allt som man tänker att detta kanske jag ska spara eller ja, jag lägger det här så länge. Det blir fort en enda röra och det mest slängde jag idag ändå så nu får man skärpa sig och inte hamstra som jag är expert på!


 På eftermiddagen så var vi runt och kollade badrum. När kortet tas på Vilmer och Fredde, snubblar sen Vilmer och blir ledsen och blir trött. Vi körde hem han till Åsum en stund så körde vi övriga tre runt och kollade!

Vi köpte inget idag men vet hur vi vill ha det! Vi hittade fina lampor till hallen där upp som vi köpte!


Nu vill Fredde att vi ska titta på en skräckfilm, jag har blivit en liten fegis med åren men får jag hålla Freddes hand så kanske...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards