bobos

Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Lena - 24 januari 2009 20:12

Ja, nu har jag också fått lite ont i halsen! Emmalisa har verkligen ont i sin hesa lilla hals! Har under natten vaknat och bara skrikigt eller försökt skrika och det är så synd om henne... Men hon är glad ändå!


På morgonen tog sig Vilmer ett lördagsbad!


Idag är det Martinas möhippa (barndomsvän) och det var meningen att vi skulle åka med hela dagen (Emmalisa och jag) men eftersom Emmalisa inte är riktigt frisk var vi bara med i Hässlholm och början på Tinas dag, men bättre det än inget alls!

Så vi åkte till Hässleholm vid 9 och hade mys med lekar och champagne (inte jag dock...) tills ett då jag körde hem när de andra åkte till Helsingborg för fem-kamp, middag och utekväll!  Jag vet att de andra i gänget ger Tina en underbar dag!!


Fredde, Vilmer, Farmor och Farfar tittade på kakel och duschgrejer, så jag mötte upp på Kakel Interiör. Ah... nya idéer och tankar så hem igen och kolla och jämför... ha  ha det känns att ju fler gånger vi tittar ju mer ändrar vi oss...


Vi körde hem till Åsum, Farmor och Farfar hämtade Tilde och sen var i Åsum och tittade och jämförde! Lite klokare blev vi nog!! : )


Dagens Vilmer-mening:

V. Jag vill sova i Börjes säng!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards