bobos

Alla inlägg den 9 januari 2009

Av Lena - 9 januari 2009 18:29

I onsdags bestämde vi att om det är kallt och fint väder idag så blir det skridskoåkning på en sjö! Det var alldelse för milt när vi vaknade, all snö borta och jag fick genast jobbiga känslor om att trilla genom isen! Så nej igen sjö-åkning idag!


Vi  permiär åkte i den nya ishallen istället! Hur fin som helst! Kul att läsa att den byggdes 2007 och att varken jag eller Fredde varit inne i den på hela 2008! Men idag blev det!


Isen är ju hal! : ) Men Vilmer tycket jättemycket om just isen! Han tyckte det var jättekul när vi åkte med honom båda och när vi åkte runt hela isen! (För er som inte vet det är jag en gammal konståkare från Tyringe KS där jag åkte i nästan 15 år!  Det var dock 10 år sedan jag slutade...)

Det var ganska härligt att åka på isen tyckte jag! Vilmer tyckte det var så kul att han inte hade tid att fika på varm chokladmjölk och baguette, han ville bara ut på isen igen!


Emmalisa är jätteduktig på att sitta och stå!


Dagens Vilmer -mening:

Vilmer och Fredde är i köket och jag hör bara:

V. Pappa, skärp dig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards