bobos

Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Lena - 13 januari 2009 19:59

Dagen började med att jag ringde fel... härligt att börja ringa innan man är riktigt vaken!!!


Vi var en sväng på stan och fixade lite grejer. Jag gick till skräddaren för att slå i en tryckknapp, men det kunde inte han?? Tursamt så gick jag till en barnklädesaffär där man är lite igenkänd. De fixade det till mig i butiken gratis! Tack! Det ska läggas till att plagget har jag köpt från Stockholm så de gjorde det bara för att vara snälla : )!


Vilmer är  intresserad av knappar. Tryckknappar har han fixat länge men vanliga knappar har nog lärt sig ganska nyligen! Han tränar dock ofta på mina koftor...när jag har dem på mig : )


Vilmer känner nog att Emmalisa är lite större nu, han leker mycket med henne och vill att hon ska göra allt som han gör! Kul!


Dagens Vilmer- mening:


Jag och Vilmer busade och jag snurrade honom så han blev jätteyr och kunde inte gå rakt då testar han ord och säger:

V. Mamma jag blev lite blyg tror jag!


En annan lite halvrolig grej han sa idag var hos Malin som jobbar på Esprit (Vi var där och lämnde ett tackkort för dopet) då låter det såhär:

M. Nej men hej Vilmer vad stor du har blivit!!!

V. Hej bajskorvMalin!

M. Skrattar och tittar på mig och tror hon hört fel...

V. (fattar att Malin skrattar åt honom)BajskorvMalin bajskorvMalin


Damerna i butiken fnissade och log ! Ja...vad gör man åt en glad treåring???

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards