bobos

Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Lena - 25 januari 2009 21:46

Dagen började med att Fredde gjorde sitt goda bröd som är helt fantastiskt gott när det kommer nygräddat från ugnen! Mums!


Vilmer är en hejare på att fota sig själv med Freddes mobil. Han har tagit ett jättefint kort som faktiskt blev riktigt bra! :)

Vi lär honom att le så han tittar på den röda lampan på mobilen och gör sitt leende och trycker!


Fredde var ute och fotade lite innan lunchen, efter lunchen åkte vill till stan och gick på museum! En utställning som heter Killar! Mycket bra och verkligen intressant! När vi ändå var där kolla vi in de andra utställnignarn! Vilmer var duktigt och tycker det var kul att gå och titta! En liten fika avslutade vårt besök där!


När vi kom hem kom Farmor och Farfar och mätte lite i badrummet... kanske blir det köpt denna veckan (hoppas!!!!!). Vi fikade (en gång till!!) på Freddes goda bröd!


På kvällen tränade jag eller ja, nu ska vi inte överdriva, jag träffade Caroline och vi pratade lika mycket som stegade igenom danserna som vi ska ha i Stockholm om två veckor!


När jag kom hem gjorde jag hallon med riven vit choklad och kokos! Så gott med glass till! Idag är det ju Mia och Klara... ett måste! : )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards