bobos

Alla inlägg den 14 januari 2009

Av Lena - 14 januari 2009 21:00

När jag lämnat Vilmer på dagis så hann jag bara hem och ge Emmalisa mat innan vi skulle vara på BVC! Emmalisa är 64 cm och väger 7200g! Hon sa inte något alls när hon fick sprutan, hon var så inne i maracasen hon fått låna!

när vi var klara kom Therese och Isabella och mötte oss. Emmalisa var lite ledsen i vagnen upp till stan, kanske var det sprutan.


Idag var det mammaträff på Barbacka! Så kul att träffa alla igen! Så stora alla blivit och duktiga (menar såklart barnen he he).

Sen mötte jag upp Farmor och Vilmer på stan, Vilmer hade fått en fin leksak och båda barnen fick kläder! Tack snälla! jag köpte också lite kläder och söt mössa till Emmalisa!


Vilmer orkade nog inte gå hem (antog vi) så vi tog bussen hem. Jag brukar ha stor empati för gamla människor och tycker att de har mycket spännande att berätta men som överallt finns det undantag. Ett sådant satt på bussen idag. Det inte ofta jag blir riktigt förbannad på främande människor men denna tant var den bittraste jag någonsin sett! Synd att sådana människor tar så mycket energi för alla andra.


När jag dansade så passade Farmor och Farfar barnen och det gick jättebra. MEN nu var det en månad sen jag dansade s ist och Emmalisa har inte behövt dricka ur flaska så den ville hon inte ta...ah....tokigt, men det är bara att börja träna! Emmalisa fick palsternacka idag och det tyckte hon om (eller iallafall gick det ner utan problem!)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards