bobos

Alla inlägg den 6 januari 2009

Av Lena - 6 januari 2009 18:49

Idag var Vilmer uppe vid 8 med Fredde, så en lite förbättring är det! (Även om jag och Emmalisa sov till halv 10!) : )


Vi städade och plockade bland Vilmers leksaker på förmiddagen (det lilla som var kvar innan lunch!).

Vilmer och jag bakade en jättegod kladdekaka (Leilas!) till fikan med Macke och Lina!
Vi fick alla julklappar av Macke och Lina så snällt! Tack!

Kakan var jättegod och det blev en mysig fika! Det var jätteskoj att träffa Lina (det var ju första gången!) hon var verkligen jättetrevlig! Det är ju alltid lika skoj att träffa Macke, Vilmer och han busade som vanligt!


Emmalisa tycker också mycket om Macke, hon sken upp som en sol!


Dagens Vilmer-mening 1:

Nu är Vilmer torr och helt utan blöja! I tre dagar har han nu klara detta galant att säga till när det är dax! Det är nog för att vi väntat så länge att han just nu är mer än redo att klara det! Skönt är det iallafall!

Men jag frågar ju hela tiden om han är behöver gå eller inte... då säger Vilmer:

V. Mamma lugna dig! Jag säger när jag är kissig!


Dagens Vilmer-mening 2:

Vi lagar mat och Vilmer säger:

V. Jag ska åka till pappas jobb och jobba.

M. Men vem ska då gå dagis?

V. Pappa, vi ska byta ... jag älskar pappa!


Måste säga att jag är mer än stolt över Vilmer att han inte behöver blöja mer!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards