bobos

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Lena - 23 januari 2009 19:51

Dagen börjde med att Vilmer åkte med Fredde till Hässleholm på morgonen där Mormor och Morfar hämtade honom. Vilmer har varit hos Mormor och Morfar hela dagen och när Fredde körde hem vid fem så åkte Vilmer med hem till Kristianstad!


Detta innebar att Emmalisa och jag gick en långrunda med Therese och Isabella! Turen idag bar till Elgiganten... som inte hade öppnat när vi kom fram... vi gick fortare än vi beräknat he he...


En lite sväng på Mio och sen gick vi tillbaka till stan. Väl där köpte jag en kompis till Emmalisas spargris som hon fick när hon döptes av Macke och Rebecca. Vilmer har så länge velat ha en sådan gris och i hans lilla sparfotboll går inte guldtiorna ner.


Efter lunch hämtade Malin mig och Emmalisa och vi körde hem till Jönsson (Jennie) och Tyra!  Jättemysigt och god kika i drt fina huset (det var första gången jag var i Jönssons hus. Vi bodde grannar när vi båda bodde i lägenheter.) Tyvärr blev Emmalisa sjuk medans vi var och hälsade på lilla söta nya Tyra. Hoppas verkligen inte hon har smittat...


Fredde och Vilmer hämtade mig hos Jönsson och Fredde hade lovat Vilmer att han skulle få åka till Farmor och Farfar om han var vaken hela vägen hem...han var ju vaken, men tyvärr var Farmor och Farfar inte hemma.

Men vi kom på en annan rolig grej...handla med egen vagn på maxi!

Vilmer är jätteduktig med vagnen, han ska lägga i allt i kassen och man får inte röra vagnen.


När vi kom hem blev Vilmer jätteglad för sin gris. Han sa flera gånfer att det var hans och Emmalisa hade sin. Innan han la sig förde han över alla sina pengar till sin gris.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards