bobos

Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Lena - 26 januari 2009 20:02

När jag lämnat Vilmer på dagis träffade jag Therese utanför och vi kollade på hennes kollonilott, jättefin! Sen bar det av till Wallgårds där jag köpte färg till öppnaspisen och kollade tapet till lekrummet!

En liten tur till Maxi (det ligger ju precis vid Wallgårds) blev det och där träffade vi Katarina och Viggo!


En tur på stan och lunch hemma hos Thersese och Isabella. Som syns på kortet lånade Emmalisa Bellas stol en stund och Bella tittade undrande, konstigt att någon sitter i min stol?


Hämta Vilmer på dagis och sen hem och äta mellis för att sedan gå och gympa! Idag hade Vilmer och Adde busat, sa gympafröken...mmm nästa gång får ni allt busa mindre!


Kakel skulle vi kolla efter gympan och det gjorde vi och nu har vi beslutat oss och på fredag beställer vi det! Det blev det dyraste av alla alternativ men också det som vi gillar mest! : )


Dagens Vilmer- mening:

Vi ligger alla tre (alla utom Fred) i sängen och dra oss när klockan ringt. Vilmer vill att jag ska lyfta huvudet och lägga det på hans arm. Detta var inget jag direkt förstod i yrvaket tillstånd så efter några försök och jag väl la huvudet där han tänkt sa han:

V. Så ja mamma, nu var du duktig mamma!


Just nu har Emmalisa lite ont i halsen och är jättehes, ändå ska hon prata och skratta (precis som sin mor!) men det är så gulligt när hon knappt får fram ett ljud.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards