bobos

Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Lena - 7 januari 2009 19:03

Dagen började med att Vilmer ligger i sänge med bölja och säger att han måste upp och kissa! Han är så duktigt!


Idag ska vi hem till Daniela, Adde och Rosita och leka!
I förgår så hittade jag en sådan fin väst till Vilmer, en röd som skulle passa så bra till hans röda vårskor. Fattar dock inte varför jag köpte den då men antar att Bugaboo Bee vagnen tog över mitt intresse just då!

Så jag ringde ner och la undan den till dagen slut. Klockan var då elva, så jag kände att gå dit och sen vara hos Daniela 12 blir taight... så ja senare tänkte jag! Men Farmor var jättesnäll som hämtade den till mig! Tack!


Det är ju mycket snö och kallt ute så Emmalisa måste ju ha åkpåse och därför har jag satt på sittdelen på hennes sida av vagn också! Det funkar utmärkt!

Vilmer fick gå en lite bit för att känna lite på snön! Härligt tyckte han!


Adde och Vilmer lekte lite med pulkan, Adde orkade dra Vilmer men Vilmer orkade inte dra Adde! Som tur var så var Addes Farfar och Farmor där så Farfar drog Adde och Vilmer i pulkan!

  

Adde och Vilmer lekt jättebra hela dagen, Emmalisa och Rosita var snälla och glada hela tiden också!

Precis innan vi skulle gå hem var pojkarna iförda fotbollskläder och Vilmer var lite sugen på fika... hrm... undrar var han har fått det ifrån!
Så Adde och Vilmer satt i fotbollkläder och åt fil med havreringar i! Så söta! (Vi satt i soffan med minisarna!)


Jag har fått låna en fruktork  (som är köpt i Solvenien, där man kan tänka sig att det är mer naturligt) av Daniela, som kanske är lösningen på mitt godisätande!!! Torkade äpplen och päron, så fantasktiskt gott! Man bara torkar dem, så det är inga tillsatser elle något helt naturellt och så gott! Frukt är godis och mjölk är livet eller hur var det??

Just nu är torken igång så vi får väl se om jag lyckas! 


Måste bara ge Vilmer lite mer beröm, vi var hos Adde från 12 till 17 och Vilmer gick på toan när han behövde! Så duktig!





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards