bobos

Alla inlägg den 12 januari 2009

Av Lena - 12 januari 2009 19:47

Måste bara skriva att när klockan ringde imorse så sa Vilmer, jag vill sova mer, jag är trött! : )

Men vi tog oss i kragen och var på dagis i tid!

Sen kom Lööw hit! En fika och mycket prat!! : )


När jag hämtat Vilmer på dagis (där allt gått bra, toan och att han säger ifrån) så säger Vilmer såhär:

V. Jag gillar öl!


Hrm.... vad svara man på det?? : )


Idag var det treminsstart för gympan. Adde ska denna terminen så då är de två pojkar i gruppen! : ) Kul!


När vi ätit en mycket god kvällsmat, vet inte hur man skriver det eller säger det ( det är ursrungligen från balkan) det var kryddad färs, rullad till småbiff/korvar som man steker och sen äter i pitabröd med sallad och gräddfil (då fattar ni att det var Freddes idé) då kommer dagens Vilmer- mening:

V. Var är gaffeln? Var sjutton har du lagt den pappa?


Vi kunde inte låta bli att skratta högt! : ) 


 

Emmalisa åt potatis idag igen och det gick lika bra som igår! Hon älskar gåstolen! Tack Tilde för att vi får låna den!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards