bobos

Alla inlägg den 30 januari 2009

Av Lena - 30 januari 2009 18:35

Idag hoppade jag över mammaträffen i Hässleholm eftersom vi ska köpa kakel idag!

Lina (en kompis från gymnasiet som födde sin son Elton på exakt samma dag Emmalisa är född!) ringde och kollade om vi var hemma för en snabbträff! Och ja... innan två då vi skulle köpa kakel så hon och Elton kom på en liten fika!


Elton är tio timmar äldre än Emmalisa... lite kul! Elton tyckte jättemycket om gåstolen och skrattade högt när ha lekte med den!

För er som inte vet så tycker jag om att göra egna kort (grattis-, bröllpos-,tack- och nyuföddakort) nu är ju tiden lite knapp (börjde ju med det innan Vilmer var född...) men tycker att det är precis lika kul att göra personliga och roliga kort nu också! Nästan ännu roligare kanske nu när tiden är så knapp!


Så superkul att Lina och Elton kom förbi en snabbsväng, de bor ju annars i Malmö men Eltons mormor och morfar bor i Hässleholm och där är Lina och Elton på besök!


Ja, två åkte vi och köpte kakel! Tjoohoo!!! Äntligen! Med oss hem fick vi en golvbrunn... låter inte så mycket i era öran kanske men det var så kul att få hem den första nya saken till vårt nya badrum!


När vi kom hem så ringde Linnéa från Göteborg!( En kompis jag pluggade med i England 99/00) Så kul att prata med henne! Vi har gjort en massa tokiga saker ihop och nu sitter vi båda med vars två barn! : ) Tiden går så fort!


Åh... ja precis innan jag gick ner och satte mig här i arbetsrummet för att skriva så halkade min lille prins Vilmer och slog i läppen och fick värsta fläskläppen... åhhh måste ge honom så mycket beröm när Lina och Elton var här! Han var så lugn och duktig och bara fanns sig att Lina och jag traggade och traggade! Men när vi var på kakelaffären så var vi ensamma kunder just då så då tog han ut sin engergi genom att leka i alla små uppbyggad rum där! Mannen som äger och jobbade i butiken sa att han så gärna hade velat ha lite energi av Vilmer!  : )


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards