bobos

Alla inlägg den 28 januari 2009

Av Lena - 28 januari 2009 19:36

Idag var det en onsdag nästan som vilken som helst! När jag gick till dagis med Vilmer kommer Dagens Vilmer-mening:

V. Mamma jag vill ha en husvagn!

L. Vilken färg då?

V. Grön.

L. Vad ska du göra med husvagen?

V. Köra den till dagis!


Mmm alla som känner mig vet att jag inte gillar husvagenar ska ju aldrig säga aldrig men jag säger att jag mycket troligtvis inte kommer att köpt en husvagn!


Idag var jag och Therese på stan, en affär har gått i konkurs så vi var där och kollade avskrapet, och hittade en liten blus som Emmalisa kan ha till sommaren!


På Barbaka var jag och Emmalisa, Therese och Isabella, Emma och Saga- Li, Emma och Tikka och Ann och Nils!

Fika, prat och lek! Kul!


Jag glömde min plånbok hemma och man känner sig nästan handikappade och går runt och låna pengar här och där...


Jag mötte upp Farmor och Vilmer som varit hos Farmors mamma Solveig och hälsat på!

Vi tog en runda på stan och hittade lite kläder (suprise!) som Farmor fick betala sålänge för jag hade ju inga med mig. Sen fick jag ju inte betala tillbaka så tack snälla ... imorgon får du tillbaka det i någonting annat! ( Hon vet redan vad hon sak få av mig... hi hi)

På kvällen lagade jag mat här, Farfar har jour så han kom och gick lite men han hann äta lite i allafall!


Ni som läste igår att Emmalisa hade sagt "Mamma" ska nu få höra att Saga-Li också har sagt mamma, så kanske bebisar pratar tidigare och tidigare! ; )

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards